השבת הצילה: מיכל סולר התלקח צמוד לפנימייה

נתי קאליש No Comments on השבת הצילה: מיכל סולר התלקח צמוד לפנימייה

נס ברמות: שריפה פרצה סמוך לישיבת קפלן בשכונת רמות בזמן שבחורי הישיבה ישנו בצהרי יום השבת. עוברי אורח נכנסו להעיר אותם ובנס אף אחד לא נפגע. אחד מתושבי השכונה: "היו פיצוצים חזקים והבחורים לא שמעו, זה פשוט נס שמישהו עבר שם ונכנס להעיר אותם"

צילום: ויקיפדיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסמוך לישיבת נתיב הדעת – קפלן בשכונת רמות בירושלים ישנו גנרטור לאלו המקפידים לא להשתמש בחשמל בשבת קודש. בשבת האחרונה בצהריים אירע פיצוץ רב עוצמה מהגנרטור ומיכל הסולר הסמוך לו החל להתלקח.

השריפה החלה להשתולל ונתפסה במבנה פנלית של המקלחות של הישיבה, כאשר ממש סמוך למבנה הקל הזה, ישנו הבחורים בפנימייה, וכלל לא שמעו את הפיצוצים.

video
play-sharp-fill

אחד התושבים שגר בסמוך לישיבה תיאר לנו את מה שראה: "מיכל הדלק בער באש במשך שעה וחצי, לוחמי האש הגיעו במהרה אך לא הצליחו לכבות את השריפה כל כך מהר".

"זה פשוט נס שאנשים שעברו ברחוב חשבו להיכנס לתוך הפנימייה שהייתה ממש צמודה למקור האש ולהעיר את הבחורים. אחרת זה יכול היה להסתיים באסון חלילה".

"כל הסיפור הסתיים בנזק בלבד למבנה המקלחות של הישיבה ובנס השריפה לא הגיעה עד הפנימייה. היו גם שמועות שזו הצתה מכוונת" הוא מספר.

גורם במשטרת ירושלים עמו שוחחנו אומר כי לפי המידע שבידיו לא מדובר בהצתה, אלא זו "תקלה טכנית במיכל הסולר שגרמה להתלקחות המסוכנת".



0 תגובות